joi, 10 februarie 2011

Lui Vlad Blog ?

        Se datorează nu numai cât şi altor factori cum ar fi : am încheiat citatul .

        Ash... începutul e cam greu nu-i aşa ? Vorbisem cu Bogdan ieri despre bloguri şi am ajuns la concluzia că trebuie sa avem si noi unul ! Să nu întelegeţi că l-am facut doar pentru că este "la moda" ... dar e o alternativă bună a scrisului într-un jurnal . Nu ştiu cât de des voi poşta, dar când o sa dea plictiseala în mine va fi un moment ideal de scris ! :}
      Oh am început serios :"> un progres pentru imaturul de mine . Apropo :)) nu e fizica cea mai frumoasă oră din gimnaziu ? Just saying . Oare e din cauza profesorului ? Unii sunt meniţi să înveţe copiii mă ,numai afecţiune au în ei =) .
     
     Luând în considerare că nu o să citească nimeni ce scriu , să începem ! :}

9 comentarii:

  1. E adevarat, multi dintre noi iubesc ora de fizica. :)) Am descoperit acum ca ai si tu blog si bucuroasa m-am apucat de citit. Te astemptam cu postari noi >:D<.

    P.S.: Da, ora de fizica este cea mai frumoasa. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. N-aveţi simţul umorului ! Votat-aţi toţi la fel :-<

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne-am prins cu faza cu daca suntem sau nu (...)..nu zic..nu dezvalui secretul:">.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare ca citeste lumea :)!
    Vlad, normal ca iubesti fizica!
    De asta nu te-ai dus la judeteana, nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Minte ! N-o credeţi .
    Da păi , eu vroiam să mă duc ,dar nu eram dispus să invăţ. Şi de aia profa nu m-a luat .

    RăspundețiȘtergere
  6. Da uai esti un ghengstar cul ca ai blog. Pis mai bradar. =)) Transcriere fonetica.

    RăspundețiȘtergere